Samsung VC21F50UKGC/EN titanium, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VC21F50UKGC/EN titanium, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

BIGFOOT56 10-02-2014

Sinds enkele weken deze fantastische stofzuiger in bezit!
Wel wat langer op moeten wachten dan verwacht, maar dat was het waard.
Wat een zuigkracht! Handige bediening op de slang zelf en hepa filter wat mijn allergie ten goede komt! Eveneens de uv borstel, een geweldige uitkomst!
De slede is enorm wendbaar en rijdt erg soepel! Ook de futuristische uitvoering vind ik wel tof. Ook de kleurstelling is een streling voor het oog.
Opbergen neemt ook veel minder ruimte in beslag dan vorige stofzuigers.
Duurzaamheid kan ik natuurlijk nog niet veel over zeggen omdat ik deze net enkele weken in huis heb. Maar daar heb ik alle vertrouwen in, heb al veel spullen van samsung in huis.

Geertvhelvoort 29-01-2014

Voor deze samsung had ik een dyson. Heb een goede keus gemaakt om niet weer voor een dyson te gaan. De stofopvang bak van de samsung gaat veel gemakkelijker los als de bak van de dyson. Bij de dyson moest je echt geweld gebruiken om deze bak los te krijgen. Ook lijkt de zuigkracht nog beter te zijn als de dyson. De eerste indrukken van de samsung zijn uitstekend. Alles voelt erg stevig en goed aan. Alle koppelingen zijn stevig. Wat ook erg handig is dat zijn de knoppen op het handvat (aan/uit, zuigkracht en uv borstel aan/uit) hierdoor hoef je bijna niet krom. Ook de zuigkrachtregeling op het handvat is erg fijn. Omdat ik voor veel dingen allergisch ben is de uv borstel een must. Beddengoed en bankstellen zijn nu extra goed schoon te maken en de uv borstel dood de bacterien. De samsung is om te zien ook een erg mooie machine. Ik hoop er lang plezier van te mogen hebben en ga de volgende keer zeker weer voor een samsung.